Guilde Française 10K Trophées RECRUTE

Bonjour ! Ma Guilde est à plus de 10 000 Trophées mais ne compte que six joueurs tous encore actifs.
Je recrute donc des joueurs tous niveaux.
Tout ce qui compte pour moi c’est que vous soyez actifs de façon régulière sur le jeu.
La guilde a sa communauté sur le PSN et est classée au rang 175.

Pour postuler, répondez simplement à ce topic ou envoyez moi un mp.

1 Like

Hello ! This is an English translation of the original post.
Hello ! My Guild now 10 000+ trophées (approaching 11000), but only counts six players.
So I am recruiting players at any level.
All tout counts to me is that you play regularly. The Guild has its own PSN community and is rank 175 (approximatively 170th now)

International players are also welcome of course

For more details just ask me here ou by MP

I’m on level 83.

Nick: mttm
Code: MTTM

Thx!

alright I’ll invite you right now :blush: but to add you have to be without Guild, so you have to quit yours. sorry about this. Send me a msg on psn when done : hiruma9702

What are requirements? I’m level 82 and consistently hit rank 1 each week. How much gold are you guys putting in per week? Do you regularly monitor activity? My current guild only has about 5 active members and I’m tired of doing most of the heavy lifting on my own.

Thanks!

Well requierements are to play regularly and make 50 trophies per week, that’s about all.
Most players in my Guild don’t do them.
For the Gold people put each week it depends but it’s often something like 20/50k gold.
I’ve spent much time not putting any gold at all in my guild so…

and yes I’m watching what people do but I can’t afford to fire any player who plays at least a bit. If you haven’t played snce one month, btw I won’t hesitate.
You can take with you your most active players and join us if you like

Recruitements are still OPEN !

Bonjour, j’ai ma propre guilde dont 5 sont vraiment actifs sur 30, je suis obligé d’en éliminer au fur et à mesure . Au-delà de 30 jours, les membres se voient expulsés dans l’espoir de laisser rentrer de futurs membres plus actifs.
Niveaux joueurs Général et Colonel : 210 - 309 Classement au rang : 104
NOM DE LA GUILDE : Raptourien

A ceux à qui ça intéresse : vous êtes les bienvenu(e)s !!!